Instagram'ın Tarihi
Instagram, sosyal ağlarda fotoğraf ve video paylaşmak için ücretsiz bir uygulamadır. Uygulama, kullanıcıların medya içeriğini indirmesine izin verir. Medya filtreler, hashtag'ler ve coğrafi konumlarla düzenlenebilir. Gönderiler herkese açık olarak veya önceden onaylanmış takipçilerle paylaşılabilir. Kullanıcılar, diğer kullanıcılardan gelen içeriği etiketlere ve konumlara göre görüntüleyebilir. Kullanıcılar trend olan içeriğe göz atabilir ve görüntüleyebilir. Kullanıcılar, içeriklerini kişisel bir beslemeye eklemek için fotoğrafları beğenebilir ve diğer kullanıcıları takip edebilir. Ekim 2010'da kurulan kullanıcılar, çektikleri bir fotoğrafa dijital filtre uygulayabiliyor ve bu fotoğrafı Instagram da dahil olmak üzere sosyal medyada kullanabiliyor. Bu onun hizmetleri [5] ile tartışmak için bir fırsattı. Instagram ilk olarak, içeriğin yalnızca kare başına 640 piksel (1:1) en boy oranına sahip olmasına izin vererek öne çıktı. 2015 yılında bu kısıtlamalar 1080 piksele yükseltilerek gevşetildi. Hizmet ayrıca mesajlaşma özellikleri, tek bir gönderiye birden fazla resim veya video ekleme yeteneği ve bir "hikaye" içerir. ' ek.Kevin Systrom ve Mike Krieger tarafından kurulan Instagram, Facebook tarafından Nisan 2012'de 1 milyar dolara satın alındı.[6] 6 Eylül 2012'de Instagram ve Facebook arasındaki anlaşma, 300 milyon dolar ve 23 milyon hisse nakit satın alma fiyatıyla resmen kapatıldı. 16 farklı Instagram filtresi uygulanmış bir kolaj görüntüsü. Eylül 2017'de Facebook'a satılmadan önce 30 milyon kullanıcısı olan Instagram'ın şu anda 800 milyon kullanıcısı var.[7] 20 Haziran 2018 tarihinde San Francisco'da düzenlenen etkinlikte Instagram'ın 1 milyar kullanıcıya ulaştığı ve yeni nesil IGTV'nin tanıtıldığı duyuruldu. .Burbn'in foursquare'in çok benzer olduğunu fark eden Systrom ve Krieger, uygulamalarını fotoğraf paylaşmaya odakladı.Ekim 2015'te Boomerang, Boomerang'ı başlattı.

No comments
Note: Only a member of this blog may post a comment.